HVG Szemináriumok & Konferenciák

A tudásátadás intenzív formáját jelentik szemináriumaink és konferenciáink, amelyek a gazdaság és menedzsment témájú köteteinkre, tematikus weboldalainkra, illetve a hozzájuk kapcsolódó szakmai kiadványainkra épülnek. Célunk, hogy ezek túlmutassanak a hagyományos gazdasági megközelítéseken, új ötleteket, kitörési pontokat és megoldási javaslatokat nyújtsanak minden részvevő számára.

HVG Szemináriumok & Konferenciák
Újrakezdés, változás, változtatás - Mihez kezdjünk?
 

Újrakezdés, változás, változtatás - Mihez kezdjünk?

Néha szükségünk van megerősítésre a saját váltásunkkal, vállalásunkkal kapcsolatban, motivációra a belekezdéshez, inspirációra az úthoz, válaszokra a kérdésünkhöz, körképre a minket körülvevő helyzethez, és ösztönzésre, ha nehezen érint bennünket a változás. És támaszra is, hogy tudjuk, nem vagyunk egyedül. A változás mindenkit érint - vallja Szlafkai Éva, a 365letszikra online magazinblog alapító-főszerkesztője, a RESTART konferencia szakmai irányítója.

HVG Konferencia HVG Konferencia

Megújuló HR az élményalapú gazdaságban
 

Megújuló HR az élményalapú gazdaságban

Az "élményalapú gazdaságban" nem maradhat versenyképes az a vállalat, amelynek terméke, szolgáltatása nem párosul valamilyen kimagasló, különleges élménnyel. Ugyanígy nem maradhat versenyképes egy vállalat, mint munkáltató, ha nem fordít kellő figyelmet arra, hogy dolgozói milyen élménnyel találkoznak nap, mint nap. A pillanattól, hogy munkahelyükre belépnek, a munkaállomásukhoz leülnek vagy éppen a főnökükkel beszélnek.

HVG Konferencia HVG Konferencia

A HR agilisra vált – 2. rész
 

A HR agilisra vált – 2. rész

A HR feladatai a cég egészét és minden munkatárs életútját áthatják, agilisra-módszerre váltása pedig egyszerre lesz elkerülhetetlen és még szélesebb körű, esetenként még komplexebb feladat lesz, mint más szervezeti egységé.

HVG Konferencia HVG Konferencia

A HR agilisra vált – 1. rész
 

A HR agilisra vált – 1. rész

Az agilis módszertan már nem csupán a tech szektor sajátja. Bejutott más területekre is a termékfejlesztéstől a gyártáson át a marketingig, és most a szervezetek működését változtatja meg: azt, miként toborozzák, fejlesztik és menedzselik az embereket.

HVG Konferencia HVG Konferencia


Kerüld a stresszt - hangzik a gyakori bújtatott öngyilkossági felhívás
 

Kerüld a stresszt - hangzik a gyakori bújtatott öngyilkossági felhívás

Ma általában két véglet között élnek az emberek: vagy mindenen stresszelnek, vagy semmi sem tudja megrendíteni lelki békéjüket. Orvostanhallgató koromban mentőápolóként rengetegszer hallottam, hogy orvosok komoly tekintettel azt tanácsolják betegeiknek, mintegy univerzálisan kijátszható jolly-joker kártya: hogy kerülje a stresszt. A gond az, hogy ha mélyebben belegondolunk, ez egy bújtatott öngyilkossági felhívás. – Márky Ádám, mindfulness kutató írása

HVG Konferencia HVG Konferencia

Szemlélet(váltás) - A modern kori marketing nem a régi új csomagolásban
 

Szemlélet(váltás) - A modern kori marketing nem a régi új csomagolásban

A marketing evolúciójában néhányszor már előfordult az, ami jelenleg is zajlik a hagyományos online marketing és az újvonalas growth hacking, vagy adatvezérelt digitális marketing között. Vagyis az, hogy sokan a régi iskola berögzött eszközeit és módszereit akarják használni egy új technológiailag jóval fejlettebb jelenben.

HVG Konferencia HVG Konferencia

Marketing technikák a jövőből
 

Marketing technikák a jövőből

2013-ban mindössze 150 cég kínált a világon online marketing technológiai megoldásokat - tavaly a vállalati marketingesek már több, mint ötezer megoldásból választhattak. Még a kis és középvállalatok is használnak - sokszor úgy, hogy nincsenek is tudatában - olyan technológiai megoldásokat, amik pár éve még scifi-nek számítottak volna. Vegyük sorra, milyen technológiák érhetőek el ma és mit fog hozni a közeljövő.

HVG Konferencia HVG Konferencia

Social Listening - az online kapcsolati tanácsadó márka és ember között
 

Social Listening - az online kapcsolati tanácsadó márka és ember között

Online véleményt mondunk, élménybeszámolunk, igazságot osztunk, validálunk és cáfolunk. Mindennek nem előfeltétele a kérdés. Egyetlen előfeltétele a megosztásra való vágy jelenléte. Ez pedig megvan. Miért nincs akkor egy olyan eszköz, amely ezen online élmények és tapasztalatok megtalálására összpontosít? Ja, de van.

HVG Konferencia HVG Konferencia

Hogyan győzz meg egy cégvezetőt a tartalommarketing valódi értékéről?
 

Hogyan győzz meg egy cégvezetőt a tartalommarketing valódi értékéről?

Amikor marketingkampányt futtatunk, akkor annak sikerességét valamilyen megtérülési mutatóval szeretjük alátámasztani. Az egyik ilyen legismertebb mérőszám a ROI (return on investment). De hogyan mérhető a tartalom értéke? Erre a kérdésre ad választ vendégszerzőnk, Papp Gábor a The Pitch alapítója.

HVG Konferencia HVG Konferencia


Mikor
 

Mikor "frissítette" magát utoljára?

Mindig jót derülünk azon, hogy a Lumière testvérek első mozivetítésénél a nézők rémülten ugráltak fel a közeledő mozdony elől. És büszkék vagyunk rá, hogy másodszorra már nem tették ezt! Az emberi alkalmazkodóképesség - ez a belénk épített majdnem tökéletes szoftver - elképesztő gyorsasággal képes alkalmazkodni a modern világnak nem éppen az emberi hardverre szabott megpróbáltatásaihoz – Sas István írása.

HVG Konferencia HVG Konferencia

Nullától 11 millió követőig – A natív tartalom hatalma
 

Nullától 11 millió követőig – A natív tartalom hatalma

11 milliós YouTube-nézettség, 904 ezer Instagram-követő, 7.1 millió Facebook follower, 2.4 millió weboldal-látogató – csak néhány a Car Throttle autós magazin augusztusi eredményei közül. Ez már önmagában kiemelkedő, de igazán akkor esik le az állunk, amikor megtudjuk, hogy mindezt natív hirdetésekkel érik el, ráadásul úgy, hogy kommunikációs stratégiájuk elsődleges célja a tartalomszolgáltatás, nem pedig az, hogy felhasználóikat a weboldalukra tereljék. Az idáig vezető útról és a saját tartalom fontosságáról mesélt Szedlák Gábor, a Car Throttle ügyvezető igazgatója – interjú.

HVG Konferencia HVG Konferencia

APRÓpénzből százmilliók: online szolgáltatások egy mobilra optimalizált világban
 

APRÓpénzből százmilliók: online szolgáltatások egy mobilra optimalizált világban

Mobile first, reszponzív weboldal, ASO: fogalmak, amiket számtalanszor hallottunk, mondtunk, olvastunk az elmúlt években. Az okostelefon-penetráció növekedése miatt már tudjuk, hogy a radikálisan megváltozott felhasználói viselkedésre a marketingeseknek és a UX designereknek is reagálniuk kell. De ugyanígy érzik ennek a trendnek a hatását a sales osztályok is, ahol számszerűen is tisztán látszik a változás. Mi lehet a válasza a főleg display bevételekből élő kiadóknak vagy online szereplőknek a mobile share növekedésével járó kihívásra? 5 plusz 1 tipp a Jófogás példáján keresztül! - Oláh Alexandra írása.

HVG Konferencia HVG Konferencia

Ahol 1+1=7 :growth hacking - marketing, adatbányászat és némi pszichológia
 

Ahol 1+1=7 :growth hacking - marketing, adatbányászat és némi pszichológia

Mi köze van a growth hackingnek a hackeléshez? Miben különbözik a „hagyományos” marketingtől? Hogyan definiálhatjuk saját North Star Metricünket? Egyáltalán: mi az a growth hacking? Kádas Péter és Farkas Zsolt, a 7Digits Digitális Marketing Ügynökség vezetői lerántják a leplet a módszerről, ami a digitális marketing jövőjét is jelentheti – interjú.

HVG Konferencia HVG Konferencia

A growth hacking punkjai: a Duolingo-sztori
 

A growth hacking punkjai: a Duolingo-sztori

A Duolingo nyelvtanuló alkalmazás mögött álló cég növekedése olyan sikersztori, amilyenről titkon minden marketinges álmodik. Felhasználóik száma már a 200 milliót is elérte – anélkül, hogy akár egy dollárt költöttek volna hirdetésre. A siker kulcsa egy több összetevős, de korántsem kivitelezhetetlen stratégia. Interjú Gina Gotthilffel, a Duolingo marketing vezetőjével.

HVG Konferencia HVG Konferencia

Márkaépítés és a HR funkciók támogatása chatbotokkal, avagy a tökéletes felhasználói élmény titka
 

Márkaépítés és a HR funkciók támogatása chatbotokkal, avagy a tökéletes felhasználói élmény titka

Több mint egy éve, hogy megjelentek az első chatbotok, és a marketingszakma nagyobbik része még mindig csak találgatja, hogy pontosan mire is fogjuk használni őket, hogyan és merre fejlődik majd a piac. Eközben a botok olyan társterületeken is elkezdték hódítóútjukat, mint a webes kereskedelem vagy a HR. Kalydi Gergely, a Talk-A-Bot társalapítója segít megérteni, hogyan és miért érdemes ezt az eszközt is beépíteni marketing és HR stratégiánkba!

HVG Konferencia HVG Konferencia

Nagyon füstöl a Várkert bazár, de pánikra nincs ok
 

Nagyon füstöl a Várkert bazár, de pánikra nincs ok

Füstbe borult a Várkert bazár környéke – jelentette kollégánk a helyszínről. Pánik nincs. A katasztrófavédelem honlapján nem említik az esetet, szóvivőjüktől, Kisdi Mátétól azt is megtudtuk, miért: tervezett klímatisztítást zajlik a helyszínen.

HVG Konferencia HVG Konferencia